لیست تمام مطالب سایت

  • چگونه با استفاده از سرچ کنسول گوگل بازدید سایت را افزایش دهیم؟ (قسمت دوم)

    چگونه با استفاده از سرچ کنسول گوگل بازدید سایت را افزایش دهیم؟ (قسمت دوم)

    در قسمت اول این مطلب کنسول سرچ و بخش های مختلف آن را معرفی کردیم. در این قسمت تکنیک ها و استراتژی های کاربردی ای که می توان با استفاده از داده های کنسول جستجو به منظور افزایش بازدید از سایت پیاده سازی کرد را بیان می کنیم.

    ادامه مطلب...
  • چگونه با استفاده از سرچ کنسول گوگل بازدید سایت را افزایش دهیم؟ (قسمت اول)

    چگونه با استفاده از سرچ کنسول گوگل بازدید سایت را افزایش دهیم؟ (قسمت اول)

    یکی از ابزارهای بسیار کاربردی که گوگل در اختیار وبمستران قرار می دهد، سرچ کنسول گوگل است. در این مطلب این ابزار را معرفی و روش کار با آن را به صورت تصویری توضیح می دهیم.

    ادامه مطلب...
  • آموزش شروع کار با گوگل آنالیتیکس (قسمت دوم: مشاهده و تحلیل داده ها)

    آموزش شروع کار با گوگل آنالیتیکس (قسمت دوم: مشاهده و تحلیل داده ها)

    در این مطلب بخش های مختلف گوگل آنالیتیکس و طریقه ی استفاده از این ابزار را با بیانی ساده و تصویری را معرفی می کنیم.

    ادامه مطلب...
  • آموزش شروع کار با گوگل آنالیتیکس (قسمت اول: نصب و اجرا)

    آموزش شروع کار با گوگل آنالیتیکس (قسمت اول: نصب و اجرا)

    در این نوشتار روش نصب و کار با گوگل آنالیتیکس را به طور جامع و تصویری شرح می دهیم. اگر به دنبال بهبود سئو سایت و افزایش بازدید و نرخ فروش در فروشگاه اینترنتی خود هستید، مطالعه ی این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

    ادامه مطلب...
  • چگونه طراحی واکنش گرا نرخ تبدیل و ماندگاری را تا 66 درصد کاهش می دهد، راه حل چیست؟

    چگونه طراحی واکنش گرا نرخ تبدیل و ماندگاری را تا 66 درصد کاهش می دهد، راه حل چیست؟

    باید دانست که واکنش گرا کردن سایت تنها به معنی انتقال اطلاعات دسکتاپی به صفحات موبایل نیست. در بسیاری از موارد طراحی نسخه ی موبایل سایت نه تنها به بهبود تجربه ی کاربری آن کمک نمی کند، بلکه نرخ تبدیل و زمان ماندگاری کاربران در سایت را نیز کاهش می دهد. علت چیست؟

    ادامه مطلب...
  • شناسایی منابعی که بیشترین ترافیک را روانه سایتمان می کنند

    شناسایی منابعی که بیشترین ترافیک را روانه سایتمان می کنند

    در فروشگاه های اینترنتی یکی از بزرگ ترین چالش ها افزایش تعداد بازدید کنندگان به منظور افزایش احتمال فروش است. در این مطلب روش های شناسایی منابعی که بیشترین تعداد کاربران و به عبارتی بیشترین ترافیک را به سایت منتقل می کنند را بیان می کنیم.

    ادامه مطلب...
  • جست و جوی صوتی چگونه آینده ی سئو را تحت تاثیر قرار می دهد؟

    جست و جوی صوتی چگونه آینده ی سئو را تحت تاثیر قرار می دهد؟

    با فراگیر تر شدن به کارگیری جست و جوی صوتی گوگل، سئوی سایت از منظر سرچ صوتی امری ضروری به نظر می رسد. در این نوشتار به بررسی تکنیک هایی که می توانند به بهبود رتبه ی سایت در لیست نتایج جست و جوی صوتی می پردازیم.

    ادامه مطلب...
  • بهترین روش و مکان تبلیغات آنلاین برای کسب و کارتان کدام است؟

    بهترین روش و مکان تبلیغات آنلاین برای کسب و کارتان کدام است؟

    بسیاری از برند ها و کسب و کارها برای جذب بازار و برندینگ هزینه های گزافی برای کمپین های تبلیغاتی خود می بپردازند اما متاسفانه بسیاری از این کمپین ها در مکان نامناسب و یا با شیوه ی ناکارآمد اجرا می گردند و به این ترتیب بسیاری از آن ها هرگز به موفقیت نمی رسند. در این مطلب روش انتخاب بهترین تبلیغ را توضیح خواهیم داد.

    ادامه مطلب...
  • استراتژی مارکتینگ در اینستاگرام (قسمت دوم)

    استراتژی مارکتینگ در اینستاگرام (قسمت دوم)

    در قسمت اول این مقاله به بررسی پایه ای ترین اصول حضور و برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام پرداختیم. در ادامه سایر اصول اساسی بازاریابی در اینستاگرام را شرح خواهیم داد.

    ادامه مطلب...
  • استراتژی مارکتینگ در اینستاگرام (قسمت اول)

    استراتژی مارکتینگ در اینستاگرام (قسمت اول)

    اینستاگرام از جمله رسانه های اجتماعی بسیار محبوبی می باشد. آیا تا به حال طرح استراتژی بازاریابی در این محیط اندیشیده اید؟ اگر قصد دارید مارکتینگ در این محیط را آغاز کنید اما نقطه ی شروع و نقشه ی راه خود را نمی دانید این مقاله می تواند برای شما راهنما و کمک بزرگی باشد.

    ادامه مطلب...
  • بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ چیست؟

    بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ چیست؟

    وایرال مارکتینگ یا بازاریابی ویروسی یکی از تکنیک های جدید در دنیای کسب و کار ها برای کسب مشتریان بیشتر و معرفی برند به بخش بزرگی از جامعه ی کاربران می باشد. اما مهم ترین نکات و تکنیک های بازاریابی وایرال چیست؟

    ادامه مطلب...
  • 21 تکنیک پیشرفته ی سئو در سال 97 (قسمت سوم)

    21 تکنیک پیشرفته ی سئو در سال 97 (قسمت سوم)

    با توجه به تغییراتی که گوگل در طول زمان در سیستم رنکینگ خود داده است، بازبینی ترفند های قدیمی و مطالعه ی تکنیک های جدید سئو که می توانند در سال 1397 به کار گرفته شوند، امری حیاتی و ضروری به نظر می رسد.

    ادامه مطلب...
  • 21 تکنیک پیشرفته ی سئو در سال 97 (قسمت دوم)

    21 تکنیک پیشرفته ی سئو در سال 97 (قسمت دوم)

    در قسمت اول این مقاله نکات و ترفند هایی را در رابطه با بهینه سازی موتور جست و جو در سال 97 عنوان کردیم در قسمت دوم سایر نکات سئو را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب...
  • 21 تکنیک پیشرفته ی سئو در سال 97 (قسمت اول)

    21 تکنیک پیشرفته ی سئو در سال 97 (قسمت اول)

    اگر در فکر جذب بازدیدکنندگان بیشتر و افزایش رتبه خود در گوگل هستید بهتر است بدانید در سال 97 مانند سال های گذشته نمی توانید عمل کنید چرا که برخی از الگوریتم های گوگل تغییرات چشم گیری داشته اند. در این نوشتار سعی به بررسی این موضوع داریم...

    ادامه مطلب...
  • معرفی ابزارهای آنلاین برتر ایمیل مارکتینگ

    معرفی ابزارهای آنلاین برتر ایمیل مارکتینگ

    ایمیل مارکتینگ طی سالیان اخیر فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است. مدتی در انزوا بود اما مجددا تبدیل به یکی از روش های فوق العاده بازاریابی اینترنتی شده است. در این مطلب به بررسی سرویس دهنده های حرفه ای ایمیل مارکتینگ پرداخته ایم

    ادامه مطلب...
  • جستجوی افراد در اینستاگرام به وسیله شماره موبایل

    جستجوی افراد در اینستاگرام به وسیله شماره موبایل

    برای یافتن دوستان در اینستاگرام می بایست باید شناسه کاربری آن ها را داشته باشیم اما به کم شماره موبایل آن ها هم می توان اکانت اینستاگرام آن ها را پیدا کرد

    ادامه مطلب...
  • 11 ترفند جهت ارتقاء کیفیت تبلیغات فیس‌بوک

    11 ترفند جهت ارتقاء کیفیت تبلیغات فیس‌بوک

    روش صحیح طراحی آگهی تبلیغ در دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی چیست؟ چگونه آگهی جذاب تری ایجاد کنیم؟!

    ادامه مطلب...
  • دسته بندی مشتریان فروشگاه اینترنتی چه تاثیری در میزان فروش دارد؟

    دسته بندی مشتریان فروشگاه اینترنتی چه تاثیری در میزان فروش دارد؟

    بازاریابی باید بر اساس ویژگی های مخاطب هدف برنامه ریزی شود. اما آیا می توان به تعداد مشتریان بالقوه استراتژی بازاریابی مختلف طراحی کرد؟ قطعاً خیر. در این جاست که بحث دسته بندی مشتریان مطرح می شود. در این مقاله روش صحیح دسته بندی مشتریان و تاثیر آن بر بازاریابی و میزان فروش را مورد بررسی قرار می دهیم.

    ادامه مطلب...
  • بررسی عملکرد 10 برند مطرح و موفق در لینکدین

    بررسی عملکرد 10 برند مطرح و موفق در لینکدین

    با افزایش حضور فعال کاربران در لینکدین بسیاری از برند ها و شرکت های بزرگ بر بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ در این بستر تمرکز کرده اند. در این پست قصد داریم برخی از موفق ترین ها را بررسی کنیم

    ادامه مطلب...
  • چگونه در بازاریابی فیس‌بوکی سطح تعاملات کاربران را افزایش دهیم؟

    چگونه در بازاریابی فیس‌بوکی سطح تعاملات کاربران را افزایش دهیم؟

    در میان انبوه محتوا و پست هایی که در فیس بوک به اشتراک گذاشته می شوند، چگونه کاربر را متقاعد به مطالعه و مشارکت در صفحه ی فیس بوک خود کنیم؟

    ادامه مطلب...
  • چگونه از کسب و کاری کوچک برندی بزرگ بسازیم؟

    چگونه از کسب و کاری کوچک برندی بزرگ بسازیم؟

    آیا برندسازی صرفاً الحاق یک برچسپ نام و لوگو بر روی محصولات است؟! چگونه می توان کسب و کار نوپا و جدید خود را به نامی محبوب و موفق تبدیل کرد؟

    ادامه مطلب...
  • بازاریابی در فیس‌بوک (دیجیتال مارکتینگ در فیس بوک) (قسمت دوم)

    بازاریابی در فیس‌بوک (دیجیتال مارکتینگ در فیس بوک) (قسمت دوم)

    در قسمت اول این مطلب، بازاریابی از طریق "صفحات" فیس‌بوک را مورد بررسی قرار داده و نیز به معرفی اجمالی دو ابزار "تبلیغات" و "گروه ها" پرداختیم. در ادامه قصد داریم روش صحیح به کار گیری گروه ها و تبلیغات در فیس‌بوک مارکتینگ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

    ادامه مطلب...
  • بیزینس اکانت اینستاگرام چیست و چه امکاناتی ارائه می دهد

    بیزینس اکانت اینستاگرام چیست و چه امکاناتی ارائه می دهد

    اینستاگرام ابزارهای ویژه ای را در قالب بیزینس اکانت ها یا همان حساب های تجاری به صاحبان کسب و کار ها ارائه می دهد.به کارگیری این ابزارها می تواند به افزایش فروش و بازدهی بهتر بازاریابی در این بستر بیانجامد. در این مقاله قصد داریم این دست پروفایل ها را معرفی کنیم.

    ادامه مطلب...
  • مارکتینگ حرفه ای فیس‌بوک در 10 روز (قسمت دوم)

    مارکتینگ حرفه ای فیس‌بوک در 10 روز (قسمت دوم)

    در بخش اول این مقاله به  بحث در رابطه با شیوه ی صحیح آغاز مارکتینگ در فیس بوک پرداختیم و بخشی از برنامه ای ده روزه (جهت جلوگیری از سردرگمی ها و اشتباهات رایج در بازاریابی در این بستر) را ارائه نمودیم. در این مقاله سایر بخش های برنامه ی ده روزه را شرح خواهیم داد.

    ادامه مطلب...
  • تاثیر نوع چیدمان متون و تصاویر بر بازدهی محتوای یک صفحه

    تاثیر نوع چیدمان متون و تصاویر بر بازدهی محتوای یک صفحه

    چیدمان متن ها و تصاویر در صفحات وب می تواند به روش های مختلفی صورت گیرد. از جمله قالب هایی که از محبوبیت بالایی برخوردار است، می توان به حالت زیگزاگی اشاره نمود. در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب این شیوه را بررسی نماییم.

    ادامه مطلب...
  • مارکتینگ حرفه ای فیس‌بوک در 10 روز (قسمت اول)

    مارکتینگ حرفه ای فیس‌بوک در 10 روز (قسمت اول)

    در این مطلب قصد داریم برنامه ای مختصر اما بسیار موثر جهت تبحر یافتن در بازاریابی فیس بوک ارائه دهیم. با به کارگیری این برنامه، می توان به سرعت تمام تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی در فیس بوک را پیاده سازی نمود و به بالاترین بازدهی در مارکتینگ این بستر دست یافت.

    ادامه مطلب...
  • چرا در طراحی صفحات سایت، دکمه ها نیازی به نشانگر دست ندارند؟

    چرا در طراحی صفحات سایت، دکمه ها نیازی به نشانگر دست ندارند؟

    تفاوت بسیاری بین یک طراحی زیبا و یک طراحی زیبا و استاندارد وجود دارد. به نظر شما بر اساس استاندارد های طراحی سایت، کدام دست المان ها ی صفحه نیاز به نشان گر دست دارند؟ فرم استاندارد طراحی هر المان چیست؟

    ادامه مطلب...
  • بزرگ ترین اشتباهات بازاریابی ای که بشر تا کنون دیده است!

    بزرگ ترین اشتباهات بازاریابی ای که بشر تا کنون دیده است!

    گاهی اشتباهات می توانند به قیمت پایان یافتن عمر یک کسب و کار تمام شوند. در این مقاله بدترین و بزرگ ترین اشتباهات ِبرترین برند ها و دلیل رخ داد آن ها را عنوان کرده ایم. امید است که دیگر هرگز شاهد بروز چنین اشتباهاتی در دنیای کسب و کارها نباشیم.

    ادامه مطلب...
  • چگونه با هدف سئو، متن هایی بنویسیم که بیشتر خوانده شود؟

    چگونه با هدف سئو، متن هایی بنویسیم که بیشتر خوانده شود؟

    شاید متوجه شده باشید که برخی متن ها با وجود برخورداری از وزن و محتوای مناسب، قادر به جذب تعداد زیادی از کاربران نیستند. درواقع محتوای خوب تنها به جنبه ی ارزش علمی و موضوع محتوا ختم نمی شود. دراین مقاله می آموزید که چگونه حتی محتوایی کم ارزش را در دید کاربران جذاب و با ارزشمند جلوه دهید.

    ادامه مطلب...
  • Ux چیست و چه رابطه ای با سئوی سایت دارد؟

    Ux چیست و چه رابطه ای با سئوی سایت دارد؟

    UX به معنی قابلیت استفاده است و کیفیت تجربه ی کاربری در هنگام تعامل با یک محصول را مورد بررسی قرار می دهد. این محصول می تواند یک سیستم، نرم افزار، دستگاه، وبسایت یا اپلیکیشن باشد. اما این تعاریف چه ارتباطی با سئو دارد؟!

    ادامه مطلب...
  • دو ابزار قدرتمند برای صاحبان کسب و کار در لینکدین

    دو ابزار قدرتمند برای صاحبان کسب و کار در لینکدین

    می دانید که در لینکدین علاوه بر پروفایل های شخصی می توانید صفحات مخصوص به شرکت ها را نیز ایجاد نمایید. با کمک دو ابزار فوق العاده ی showcase pages و sponsored updates می توان به بازده بالاتری در بازاریابی لینکدین دست یافت.

    ادامه مطلب...
  • بازاریابی اینترنتی در لینکدین (قسمت دوم)

    بازاریابی اینترنتی در لینکدین (قسمت دوم)

    در قسمت اول این مقاله، نکات ساخت پروفایلی حرفه ای و نیز به بحث در رابطه با کمپانی پیج ها که از ابزارهای بسیار قدرتمند در لینکدین محسوب می شوند، پرداختیم. در بخش دوم این نوشتار، قصد داریم به تکنیک ها و جزئیات بازاریابی در لینکدین به طور ویژه اشاره نماییم.

    ادامه مطلب...
  • چگونه بهترین نام را برای برندمان انتخاب کنیم؟

    چگونه بهترین نام را برای برندمان انتخاب کنیم؟

    چگونه می توانید از میان هزاران نام، بهترین را برای نام برندتان انتخاب کنید؟ زمان نام گذاری به چه نکاتی باید توجه کرد؟ آیا همه چیز به انتخاب یک نام ختم می شود؟ هویت یا شخصیت برند به چه معناست؟ پاسخ تمام این پرسش ها را می توانید در این پُست بیابید.

    ادامه مطلب...
  • بازاریابی اینترنتی در توئیتر(دیجیتال مارکتینگ در توئیتر)

    بازاریابی اینترنتی در توئیتر(دیجیتال مارکتینگ در توئیتر)

    با آپدیت های مکرر و روند تغییرات توییتر پیشنهاد می کنیم که نگاهی به اصول بازاریابی در این بستر و ابزار های جدیدی که توییتر در اختیار کسب و کار های مختلف قرار داده است بیاندازید تا بتوانید مارکتینگی با بیشترین بازدهی در این رسانه داشته باشید.

    ادامه مطلب...
  • بازاریابی اینترنتی در لینکدین (قسمت اول)

    بازاریابی اینترنتی در لینکدین (قسمت اول)

    لینکدین (نسبت به سایر رسانه های اجتماعی) ابزارهای پیشرفته تر و متمایز تری را به کاربرانش ارائه می دهد.اگر با تکنیک های مارکتینگ لینکدین آشنا باشید، می توانید از این بستر برای دست یافتن به سودهای کلان و مشتری های بیشتر استفاده کنید.

    ادامه مطلب...
  • بازاریابی در تلگرام (نکات دیجیتال مارکتینگ در تلگرام)

    بازاریابی در تلگرام (نکات دیجیتال مارکتینگ در تلگرام)

    تلگرام بستر بسیار مناسبی برای افزایش فروش به شمار می آید اما نیاز است نکات و روش های افزایش فروش در آن را فرا بگیرید که در ادامه برخی از این نکات را ذکر کرده ایم

    ادامه مطلب...
  • بازاریابی در فیس بوک (دیجیتال مارکتینگ در فیس بوک) (قسمت اول)

    بازاریابی در فیس بوک (دیجیتال مارکتینگ در فیس بوک) (قسمت اول)

    هر فضایی که کاربران زیادی در آن حضور داشته باشند میتواند به یک فرصت بسیار عالی برای اهداف مارکتینگ تبدیل شود. برای انجام دیجیتال مارکتینگ در فیس بوک نیاز است کمی اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنیم...

    ادامه مطلب...
  • بازاریابی در اینستاگرام (دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام)

    بازاریابی در اینستاگرام (دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام)

    اینستاگرام از لحاظی تفاوت بسیار زیادی با دیگر شبکه های اجتماعی دارد که موجب محبوبیت بسیار بالای آن در بین کاربران شده است. حال ما میخواهیم از محبوبیت این اپلیکشن برای فرایند های دیجیتال مارکتینگ بهره مند شویم.

    ادامه مطلب...
  • دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی به زبان ساده

    دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی به زبان ساده

    نگاهی به بزرگترین کسب و کارهای پول ساز دنیا نشان می دهد اکثر آنها فعالیتشان در فضای مجازی و اینترنت شکل گرفته است. تحول عظیم دنیا را نمیتوان انکار کرد و بهتر است با این تحول همگام شویم...

    ادامه مطلب...
  • معرفی بهترین آنتی ویروس ها در سال 2017

    معرفی بهترین آنتی ویروس ها در سال 2017

    در استفاده از آنتی ویروس ها چالش ها و دیدگاه های زیادی وجود دارد برخی می گویند در ویندوز های جدید ماکروسافت نیازی به استفاده از آنتی ویروس های دیگر نیست. تا حدودی درست می گویند اما...

    ادامه مطلب...
  • تستA/B چیست و چرا برای کسب و کارهای بزرگ الزامی است

    تستA/B چیست و چرا برای کسب و کارهای بزرگ الزامی است

    مارکتینگ هوشمندانه در دنیای مجازی موجب کاهش چشمگیر هزینه های تبلیغات و افزایش فروش می شود. منظور از هوشمندانه این است که بدانیم کدام روش با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را دارد...

    ادامه مطلب...
  • از لینکدین (Linkedin) غافل نشوید (قسمت دوم)

    از لینکدین (Linkedin) غافل نشوید (قسمت دوم)

    لینکدین در بهبود کسب و کار شما چه در نقش یک کارفرما، کارآفرین و کارمند نقش بسیار چشمگیری دارد. در صورتی که بدانیم از این شبکه ی اجتماعی به چه صورت استفاده کنیم و نکات مربوط به آن را رعایت کنیم می توانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم...

    ادامه مطلب...
  • نقشه های آمازون برای ساخت ابزارهای پوشیدنی

    نقشه های آمازون برای ساخت ابزارهای پوشیدنی

    آمازون نامی است که در آمریکا به عنوان یک خرده فروش بزرگ مخصوصا کتاب شهرت زیادی دارد. اکنون این کمپانی در فکر ورود به حوزه های شگفت انگیزی افتاده است

    ادامه مطلب...
  • معرفی بهترین سایت های اینفوگرافی

    معرفی بهترین سایت های اینفوگرافی

    اینفوگرافی ها نقش موثری در دریافت بک لینک های با ارزش دارند اما این که چگونه آن ها را تولید کنید و یا چگونه از اینفوگرافی های دیگر ایده بگیریم موضوعی است که باید درباره اش بیشتر بدانیم...

    ادامه مطلب...
  • اینفوگرافی چیست؟ (تولید محتوای ارزشمند)

    اینفوگرافی چیست؟ (تولید محتوای ارزشمند)

    محتوا با ارزش ترین چیزی است که ترافیک زیادی را به سمت یک وب سایت روانه می کند. اینفوگرافی که تلفیقی جالب از متن و تصاویر است یک نوع محتوای بسیار جذاب محصوب می شود

    ادامه مطلب...
  • استارتاپ های سود آور مرتبط با حوزه بهداشت و درمان

    استارتاپ های سود آور مرتبط با حوزه بهداشت و درمان

    استارتاپ های پر سود فقط مرتبط با حوزه خدمات وب و نرم افزاری نمی شود. یکی از حوزه های بسیار سودمند که اخیرا استارتاپ های بسیار زیادی توانسته اند در این حوزه موفقیت های چشمگیری کسب کنند حوزه بهداشت و درمان است

    ادامه مطلب...
  • راه‌ حل مشکلات بزرگ کارآفرینی از زبان کارآفرینان موفق

    راه‌ حل مشکلات بزرگ کارآفرینی از زبان کارآفرینان موفق

    واژه کارآفرینی را شاید بتوان مترادف واژه های چالش و مشکلات نام برد. اکثر مشکلات ، چالش ها و مسائلی که هنگام راه اندازی یک کسب و کار با آن ها مواجه هستیم برای دیگر کارآفرینان نیز پیش آمده است پس چرا از تجربیات آن ها استفاده نکنیم؟

    ادامه مطلب...
  • ابزارهای آنلاین برای کمک به کسب و کار های کوچک

    ابزارهای آنلاین برای کمک به کسب و کار های کوچک

    اکثر کسب و کارهای کوچک تمایل دارند فرایند های بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان را با کمترین هزینه ممکن انجام دهند. در این مطلب به بررسی چند سرویس آنلاین بسیار مفید جهت کمک به آن ها خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب...